Träningsjournal vecka 47, 2013

Förra helgen fick jag en fruktansvärd ryggvärk, och jag har ingen aning om vars den kom ifrån, suttit eller sovit konstigt, eller kanske överträning. Det blev något bättre under själva veckan så jag har fortsatt med träningen i vanlig ordning i den mån det har känts okej. Marklyft, dips och mage har varit värst, men på det hela har det ändå varit en skaplig vecka med tanke på omständigheterna.

Veckoschema v.47

Måndag – Knäböj, Bänkpress, Marklyft, etc. (tyngre och färre repetitioner)
Tisdag
 – Chins, Pull-ups, Dips, Mage, etc. (tyngre och färre repetitioner)
Torsdag – Knäböj, Bänkpress, Marklyft, etc. (lättare och fler repetitioner)
Fredag– Chins, Dips, Mage, etc. (lättare och fler repetitioner)


Måndag (basövningar), 85 min, kroppsvikt 72,8 kg

Knäböj (bälte över 130 kg)
5 x 50 kg | 3 x 80 kg | 2 x 100 kg | 1 x 115 kg  | 5 x 132,5 kg | 5 x 132,5 kg | 5 x 132,5 kgg  | 5 x 132,5 kg | 5 x 132,5 kg

Bänkpress
5 x 50 kg | 2 x 65 kg | 1 x 80 kg | 2 x 92,5 kg | 3 x 90 kg | 3 x 87,5 kg | 4 x 85 kg | 4 x 82,5 kg

Marklyft (bälte från 120 kg)
9 x 50 kg | 6 x 80 kg | 3 x 100 kg | 1 x 120 kg | 1 x 147,5 kg | 3 x 130kg

Militärpress
4 x 57,5 kg | 5 x 55 kg | 5 x 52,5 kg

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: