Träningsjournal vecka 31, 2013

Jag har försökt komma igång igen efter antibiotikakuren, men det har gått rätt trögt med träningen denna vecka. Jag har också varit nervös inför helgen då jag skulle åka bort, magen har påverkats åt det sämre på grund av detta. Jag har tränat 3 dagar på rad för att hinna med några pass innan jag åkte bort för helgen. Denna vecka har alltså inte varit så produktiv som jag hoppats på, ännu ett steg tillbaka kan man säga. Jag har känt mig sliten och inte haft mycket energi. Tisdagens träningspass som ni finner längre ner gick ruskigt dåligt, jag hade inget att ge.

Veckoschema v.31

Tisdag – Knäböj, Bänkpress, Marklyft, etc. (tyngre och färre repetitioner)
Onsdag
 – Bänkpress, Militärpress, etc. (lättare och fler repetitioner)
Torsdag – Knäböj, Chins, Marklyft, etc. (tyngre och färre repetitioner)


Tisdag (basövningar), 40 min, kroppsvikt 67 kg

Knäböj (bälte vid vikter över 110 kg)
5 x 50 kg | 3 x 80 kg | 2 x 95 kg | 2 x 110 kg | 2 x 120 kg | 2 x 110 kg | 5 x 100 kg | 8 x 90 kg | 12 x 80 kg

Bänkpress
5 x 50 kg | 3 x 65 kg | 4 x 80 kg | 4 x 77,5 kg | 5 x 75 kg

Marklyft
8 x 50 kg | 8 x 80 kg | 8 x 100 kg

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: