Träningsjournal vecka 26, 2013

Totalt 4 pass denna vecka, 2 pass med tunga basövningar och de 2 andra passen med kompletterande övningar. Det har gått bättre denna vecka, jag har tvingat mig till tyngre vikter även om jag fortfarande inte orkar som jag gjorde i våras, men fortsätter det så här kommer jag tillbaka inom rimlig tid.

Veckoschema v.26

Måndag – Knäböj, Bänkpress, Marklyft och Militärpress. (tyngre och färre repetitioner)
Onsdag
 – Chins, Pull-ups, Dips, Mage, etc. (tyngre och färre repetitioner)
Torsdag – Knäböj, Bänkpress, Marklyft och Militärpress. (tyngre och färre repetitioner)
Fredag – Chins, Pull-ups, Dips, Mage, etc. (tyngre och färre repetitioner)


Torsdag (basövningar), 60 min, kroppsvikt 66,8 kg

Knäböj (bälte vid vikter över 110 kg)
5 x 50 kg | 3 x 80 kg | 2 x 95 kg | 2 x 110 kg | 5 x 120 kg | 5 x 115 kg | 5 x 110 kg | 5 x 105 kg

Bänkpress
5 x 50 kg | 2 x 60 kg | 2 x 70 kg | 5 x 80 kg | 5 x 77,5 kg | 5 x 75 kg | 5 x 72,5 kg

Marklyft
5 x 30 kg | 5 x 60 kg | 3 x 80 kg | 2 x 100 kg | 5 x 112,5 kg

Militärpress
5 x 20 kg | 3 x 35 kg | 5 x 47,5 kg | 5 x 45 kg | 5 x 42,5 kg

Det går bättre igen, bara att jobba sig tillbaka och sedan fortsätta ännu längre.

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: