Träningsjournal vecka 19, 2013

Jag var rejält trött förra veckan och jag sov väldigt mycket, vid torsdagen började tröttheten att släppa och jag blev piggare. Det började då kännas bättre under träning  och jag ökade både belastningen samtidigt som jag gick ner lite i kroppsvikt, det är precis så jag vill att det ska fortsätta. Knäet har också blivit bättre och jag tycker att knäböjen gick skapligt, det är dock där jag får kämpa för att hålla jämna steg med tidigare pass. Nu är det bara att köra på.

Veckoschema v.19

Tisdag – Chins, Pull-ups, Dips, Mage, etc. (lättare och fler    repetitioner)
Torsdag – Knäböj, Bänkpress, Marklyft, Militärpress (tyngre och färre repetitioner)
Lördag – Chins, Pull-ups, Dips, Mage, etc. (tyngre och färre repetitioner)


Torsdag (basövningar), 65 min, kroppsvikt  69,5 kg

Knäböj
 (bälte vid vikter från 120 kg och uppåt)
5 x 50 kg | 3 x 80 kg | 3 x 95 kg | 3 x 110 kg | 4 x 127,5 kg | 5 x 125 kg | 4 x 125 kg | 6 x 120 kg

Bänkpress (utan bälte)
5 x 50 kg | 2 x 65 kg | 2 x 75 kg | 5 x 85 kg | 5 x 82,5 kg | 5 x 80 kg | 5 x 80 kg

Marklyft (utan bälte)
5 x 50 kg | 5 x 80 kg | 5 x 95 kg | 5 x 110 kg | 3 x 120 kg

Militärpress (utan bälte)
5 x 52,5 kg | 5 x 50 kg

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: