Morgonträning

Nu när det är sommartider så har jag lagt om mina träningsrutiner. Jag har börjat köra mina styrkepass på morgonen före frukost. Måndag, tisdag, torsdag och fredag kliver jag upp 05:30 och tränar innan jag går till jobbet. Det är tungt, men när jag kommer igång går det bra. Jag kör 4 pass istället för 3, då kan jag göra lite kortare pass och samtidigt inte bli så sen till jobbet. Jag har också börjat dra ner på maten för att slimma bort lite av fetan. Före och efter träningen tar jag 10 gram EAA (Essentiella aminosyror), sedan blir det en snabb frukost på jobbet. Vissa kvällar och helger kör jag kondition, nu har det varit lite dåligt av den varan de sista veckorna, men jag ska bättra mig. Jag kommer troligen bara hålla på såhär fram till semestern, för då ska jag ha sovmorgon.

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: